Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1.1. Užsiregistruokite puslapyje ir įveskite laukeliuose nurodytą informaciją apie save;

    1.2. Įkelkite pageidaujamą prekę/-es į krepšelį ir krepšelio peržiūroje spauskite „Pradėti pirkimą“;

    o Užpildykite pirkėjo duomenis,

    o Patikrinkite ar duomenis nurodėte teisingai,

    o Pasirinkite norimą pristatymo būdą,

    o Pasirinkite mokėjimo būdą,

    o Įveskite nuolaidos arba dovanų kodą (jeigu tokį turite),

    o Dar kartą peržiūrėkite savo užsakymo duomenis: El. pašto, pristatymo adresą, telefono numerį ir kainą.

    1.3. Patvirtinkite, kad sutinkate su pirkimo taisyklėmis ir paspauskite mygtuką "Pateikti užsakymą"

    Užsakymą reikia apmokėti iš karto (per 2val.) patvirtinus užsakymą.

    Užsakymą galite apmokėti:

    3.1. Bankiniu pavedimu šiais rekvizitais:

    UAB "BAKSAS"

    Įm. kodas: 302539889

    LT953500010001709500

    Paysera LT, UAB

    Apmokėjimą galite atlikti naudodamiesi internetinės bankininkystės paslauga (jeigu esate ją sudarę su savo banku) arba bet kurio banko filiale, nurodę aukščiau pateiktus rekvizitus. (Būtina atsiųsti pavedimo patvirtinimą)

    3.2. Per Interneto sąsają: Swedbank, SEB, Luminor, Kreditine kortele, Paysera ir kt

    3.3. Įsigyti išsimokėtinai su Mokilizongo pasiūlymu MOKI3 (apsipirkimui nuo 50eur.) plačiau apie pasiūlymą: https://www.modeliukai.lt/moki-3

    3.4. Atsiimant prekes Lietuvos pašto skyriuje, DPD terminaluose (tik kortele).

    Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:

    1. DPD ir Venipak/LPexpress pristato siuntą į pasirinktą paštomatą per 1-2 darbo dienas.

    2. Lietuvos paštas siuntas pristato per 3 - 5 darbo dienas, nuo pranešimo gavimo, kad siunta išsiųsta.

    3. Užsakius prekes su atsiėmimu Vilniuje, dažniausiai galėsite atsiimti tą pačią darbo dieną.

    Visas prekių pristatymo sąlygas rasite čia: https://www.modeliukai.lt/pristatymo-salygos

    a) „Turime sandėlyje“ - prekė yra mūsų parduotuvėje ir užsakymas galės būti pradėtas apdoroti nedelsiant,

    b) „Išparduota“ - prekės šiuo metu sandėlyje nėra. Susisiekite su mumis el.paštu info@modeliukai.lt. Jeigu pageidaujamą prekę galima užsakyti iš tiekėjo, pagal atskirą užklausą galime pristatyti prekę per 14-60 dienų.

    Jeigu prekės tiekimas nėra nutrauktas, įprastai ši prekė pasiekia mūsų sandėlį per 2-3 savaites.

    Jeigu prekė yra nebetiekiama, deja, pasiūlyti jos negalėsime.

    Užsakomų prekių tiekimo terminai yra individualūs ir priklauso nuo gamintojų ir kitų logistikos veiksnių.

    Kviečiame užsisakyti pranešimus apie prekes ir gauti pranešimą, kai tik prekė atvyks: tiesiog įveskite savo el. pašto adresą prie prekės aprašymo, skiltyje "Informuoti, kai prekę turėsime".

    Jei norimo modelio rasti nepavyko, rekomenduojame patikrinti ar šis modelis yra išleistas. Detalias mūsų paruoštas instrukcijas galite rasti čia: https://www.modeliukai.lt/puslapyje-nerandu-norimo-modelio

    Jei modelis yra išleistas, tačiau jo mūsų asortimente nerandate, susisiekite su mumis, ieškosime jo pas įvairius tiekėjus ir užsakysime individualiai Jums. Galite susisiekti su mumis el. paštu info@modeliukai.lt ar telefonu +370 658 98988 ir mes pasistengsime rasti Jūsų pageidaujamą prekę. Jei žinote, nurodykite modelio gamintoją ir prekės numerį, kad galėtumėme kuo greičiau rasti Jūsų pageidaujamą prekę.

    Viskas priklauso nuo modeliuotojo norų, standartinio sąrašo nėra.

    Esame paruošę informacines rekomendacijas bazinėms priemonėms ir įrankiams modeliavimo pradžiai, jas galite rasti čia: https://www.modeliukai.lt/standartines-priemones-modeliavimui-pradeti

    Jeigu kiltų papildomų klausimų taip pat, maloniai kviečiame kreiptis telefonu +37065898988.

    Įprastai, atvejais, kai dėžutėje trūksta dalių, daugelis atsakingų gamintojų teikia garantinį aptarnavimą ir tiekia trūkstamas dalis. Tokiais atvejais tikslingiausia ir patogiausia kreiptis tiesiogiai į modelio gamintoją.

    Pavyzdžiui, trūkstant Revell modelio detalių, užpildykite pateiktoje nuorodoje esančią formą ir Revell tiesiogiai atsiųs Jums trūkstamas dalis nemokamai: https://www.revell-service.de/en/spare-parts-service/

    Toks garantinis palaikymas vykdomas tiesiai iš gamintojo. Jeigu kils nesklandumų šiuo klausimu, kreipkitės į info@modeliukai.lt.

    https://www.modeliukai.lt/kontaktai

    Elektroninės parduotuvės darbo laikas: I-VII 0-24val. 

    Sandėlio darbo laikas, ir konsultavimas:

    Eišiškių pl. 36B, Vilnius 02184

    pirmadienis 10:00–18:00

    antradienis 10:00–18:00

    trečiadienis 10:00–18:00

    ketvirtadienis 10:00–18:00

    penktadienis 10:00–18:00

    šeštadienis 11:00–14:00

    sekmadienis Nedirba

    Telefonas: +370 658 98988 

    Darbo laiką šventinėmis dienomis tikslinti Google arba mūsų facebook paskyroje modeliukai.lt

    Jei užsakymas dar neapdorotas ir neperduotas kurjeriui, labai stengiamės padėti. Tokiais atvejais, paskambinkite telefonu +37065898988 ir pasitikslinkite ar dar galime įvykdyti užsakymo papildymą. Jei taip, tiesiog suformuokite naują užsakymą su atsiėmimu parduotuvėje ir komentare nurodykite užsakymo numerį prie kurio prijungti. Kitu atveju tiesiog formuokite naują užsakymą su pristatymu.

    Visos prekių grąžinimo taisyklės nurodytos čia: https://www.modeliukai.lt/grazinimo-salygos

    Jeigu Jums iškilo klausimų, maloniai prašome kreiptis šiais kontaktais:

    El. paštas: info@modeliukai.lt

    Tel: +37065898988

    Visi registruoti vartotojai už kiekvieną įsigytą prekę kaupia taškus, kuriuos paskui gali panaudoti kitam apsipirkimui ir įsigyti prekes už mažesnę kainą.

    Už kiekvieną išleistą 1 eur perkant prekes (neįskaitant siuntimo išlaidų), pirkėjas gauna 25 taškus. 1000 taškų atitinka 1 eur. Taškus galima panaudoti tik kito apsipirkimo metu ir jų negalima panaudoti jau nukainuotai prekei įsigyti.

    Norėdami dalyvauti šioje akcijoje turite užsiregistruoti. Tai padaryti galite paspaudę čia.

     

    Kaip panaudoti taškus?

    Atsidarius prekių krepšelį pamatysite langelį, kuriame bus parašyta į kokios sumos nuolaidos kuponą galite iškeisti taškus šio pirkimo metu. Savo visus taškus galite pamatyti savo paskyroje, skiltyje „Mano taškai“. Paspaudus ant žodžių „Iškeisti ir pritaikyti“ bus sugeneruotas nuolaidos kodas, kuris bus iš karto įrašytas į nuolaidos kupono langelį ir pritaikytas šiam pirkiniui.

    Jeigu nutiktų taip, jog nusprendėte pirkimą atidėti, nuolaidos kuponą galėsite panaudoti per 30 d. Tokiu atveju nuolaidos kuponą reikės suvesti patiems.

     

    Kur rasti sugeneruotą nuolaidos kodą?

    Nuolaidos kodą rasite prisijungę prie savo paskyros „Mano taškai“ skiltyje.